Analýza webu je prvním krokem k větší úspěšnosti webu
Jak mě převyšuje mnohem menší konkurence? Pokud je tohle otázka, kterou si často kladete, měli byste začít prvně u své webové stránky. Jako první bude potřeba analýza webu díky službám SEO specialisty. Vzhledem k tomu, že 55 procent kliknutí přejde na první tři výpisy na stránce s výsledky vyhledávače, je to první místo, kde chcete být.
Co je analýza webu?
Analýza webu je praxe testování a analýzy výkonu webových stránek ve vztahu k SEO, rychlosti, konkurenci a provozu. Jakýkoli web může těžit z nějaké formy analýzy webu, pokud se výsledky použijí k jeho vylepšení - například zmenšením velikosti stránky pro zvýšení celkové rychlosti nebo optimalizací vstupní stránky s velkým provozem pro více konverzí.
Uživatelsky orientovaný přístup k analýze webových stránek
Všichni se můžeme shodnout, že je důležité mít web, který má dobré hodnocení na Googlu, je rychlý a nemá velké problémy s použitelností. Pro vaše podnikání je stejně důležité porozumět vašemu konkurenčnímu prostředí a maximalizovat provoz, který se na váš web dostane.
Standardní analýza webu vám pomůže dosáhnout výše uvedeného - s upozorněním: nepřinese vám jasnou konkurenční výhodu, protože to dělají i vaši konkurenti. Všichni mají přístup ke stejným nástrojům SEO, výkonu a provozu, které používáte také.
Zpětná vazba
Analýza toho, jak lidé interagují s jednotlivými stránkami nebo s webem jako celkem, je zdrojem cenných znalostí. Ty se stanou ještě užitečnějšími, když je spárujete s porozuměním, proč dělají opatření, která provádějí. Nástroje pro zpětnou vazbu na web vám pomohou sbírat okamžité odpovědi od uživatelů o tom, co vlastně hledají. Widgety zpětné vazby vám také přinesou hypercílenou vizuální zpětnou vazbu o tom, co lidé milují a nenávidí.