Kovové propisovací tužky a další reklamní předměty dokážou potěšit

14.01.2021

Reklama je dnes možná tou nejdůležitější částí v jakémkoliv oboru podnikání. Pokud na trh nepřijdete s něčím opravdu novým a inovativním, bude pro vás velice těžké se prosadit. V tomto ohledu vám pomohou nejenom kovové propisovací tužky, ale celá řada dalších reklamních předmětů, jimiž můžete potěšit a zároveň nalákat nové klienty. Které dárečky mají zákazníci nejraději?

Kovové propisovací tužky
Kovové propisovací tužky

Propiska je osvědčená klasika

Kovové propisovací tužky jsou na poli reklamních předmětů osvědčenou klasikou, s níž nemůžete udělat chybu. Pokud na tělo propisky ještě přenesete svůj logotyp, získáte za malé množství finančních prostředků velice efektivní způsob propagace, který má navíc dlouhou životnost. Náklady na vyrobení 1 propisky nepřesahují 20 korun, a přitom ji jeden člověk může vlastnit dlouhou dobu a denně s ní psát. Na vaši společnost si tak vzpomene pokaždé, když propisku vezme do ruky.

Jak funguje potisk na textil?

Dalším velice populárním reklamním předmětem jsou trička s vlastním potiskem. Zde si však dejte pozor, abyste si reklamní textil objednali u prověřeného dodavatele. Renomovaná společnost nabízí vlastní sortiment triček, mikin nebo kšiltovek a konkrétní logotypy jsou na látku přenášeny prostřednictvím vlastních strojů. Tím pádem je zajištěna maximální kvalita a také dobrá odolnost natištěného logotypu. Ten se neztratí ani z vysoce kvalitního ručníku.

Nezapomínejte na počítače a mobilní telefony

Možná tím vůbec nejoblíbenějším reklamním předmětem jsou flash disky nebo power banky. Stejně jako reklamní propisky s potiskem slouží k sebepropagaci, ovšem jejich pořizovací náklady jsou o něco vyšší. Reklamní powerbanky byste měli nabízet spíše svým zaměstnancům jako benefit za dobře odvedenou práci nebo jako pozornost významným obchodním partnerům. K tomu přidejte Bluetooth reproduktor s potiskem a máte jistotu, že na vaši firmu daný člověk jen tak nezapomene.

Cílem reklamních předmětů je zaujmout a potěšit klienta. Samozřejmě je můžete využít i jako motivační faktor vůči vlastním zaměstnancům.